ارزان ترین هتل های مشهد
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل افسون مشهد

afsoon1.jpg

هتل افسون مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد است که در خیابان امام رضا واقع شده و فاصله نزدیکی با حرم امام رضا (ع) دارد به طوری که زائران گرامی تور مشهد با 7 دقیقه پیاده روی می توانند به حرم مطهر برسند.این هتل با فرودگاه و راه آهن حدود 20 دقیقه فاصله دارد.

 afsoon3.jpg

هتل افسون مشهد ۱۵ واحد آپارتمان مجهز دارد که  شامل ۵ سوییت و ۱۰ آپارتمان یک خوابه است و هرکدام دارای امکاناتی نظیر یخچال، کولر ، سیستم گرمایشی ، تلویزیون و تلفن، ‏تخت ، خوشخواب و پتوی طرح گلبافت، ملحفه و... می باشند.کادر خدماتی مجرب هتل افسون مشهد، آماده ارائه خدمات  24 ساعته به میهمانان تور مشهد می باشد.

afsoon2.jpg

امکانات رفاهی هتل افسون مشهد:

لابی,رستوران,کافیشاپ,روم سرویس کامل,سیستم گرمایشی,کولر,اتاق های نورگیر,پارکینگ سرپوشیده,آسانسور,تاکسی سرویس,صبحانه بوفه(سلف سرویس) و ناهار و شام به صورت منو انتخابی و...از جمله امکانات این هتل آپارتمان می باشد که مسافران تور مشهد می توانند از آنها استفاده نمایند.

afsoon4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ژاله مشهد

هتل ژاله مشهد یکی از هتل آپارتمان های خوب مشهد می باشد که درخیابان امام رضا واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه، تا راه آهن 17 دقیقه و تا حرم رضوی 5 دقیقه با ماشین می باشد و مسافران تور مشهد دسترسی آسانی به حرم مطهر دارند.

jaleh1.jpg

هتل ژاله مشهد 16 واحد یک خوابه تمیز و بسیار وسیع دارد که مجموعا دارای 64 تخت و با امکان پذیرایی و خدمت رسانی به 80 نفر می باشد.اتاق های هتل ژاله مشهد دارای امکاناتی همچون يخچال، سرويس بهداشتي، تلويزيون ، تلفن، تهويه مطبوع، مبلمان و...می باشند که میهمانان تور مشهد می توانند اوقات آرام و راحتی را در این هتل سپری نمایند.

jaleh2.jpg

امکانات هتل ژاله مشهد:

کافی شاپ با خدمات 24 ساعته،رستوران،صبحانه سلف سرویس،  پارکینگ، سرویس رایگان به حرم، اینترنت، ویدئو مرکزی با پخش فیلم در 24 ساعت شبانه روز،تلویزیون، ماهواره، تلفن، سالن ورزشی،سونا،جکوزی،سالن بدن سازی ،مرکز خرید، صندوق امانات، خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس، صرافی و...از جمله امکانات و خدمات هتل ژاله مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

jaleh3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل پاییزان مشهد

paeezan1.jpg

هتل پاییزان مشهد از جمله هتل آپارتمان های دو ستاره مشهد است که در خیابان امام رضا واقع شده و  با کادری مجرب آماده خدمت رسانی به مسافران  تور مشهد می باشد.این هتل تا فرودگاه و راه آهن 15 دقیقه و تا حرم رضوی 10 دقیقه فاصله دارد.

paeezan2.jpg

paeezan4.jpg

هتل پاییزان مشهد هتلی با قیمت ارزان و مناسب بوده که دارای آپارتمان های یک و دو خوابه می باشد. امکانات اتاق های این هتل مشهد نیز شامل تلویزیون LCD، مبلمان، تختهای تک نفره و دونفره تاشو و ثابت، آشپزخانه مجهز در اتاق ها می باشد و مسافران تور مشهد می توانند اقامت خوب و راحتی را در این اتاق ها تجربه نمایند.

paeezan6.jpg

paeezan5.jpg

امکانات هتل پاییزان مشهد:

از جمله امکانات هتل پاییزان مشهد می توان به : لابی، اینترنت در اتاق ها و لابی ، نمازخانه،رستوران،پارکینگ سرپوشیده،لاندری،آسانسور،ترانسفر رفت و برگشت به حرم مطهر، استقبال (فرودگاهی،ترمینال و راه آهن )و... اشاره کرد که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

paeezan3.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

 

هتل آلتون مشهد

altoon1.jpg

هتل آلتون مشهد که از هتل آپارتمان های مشهد محسوب می شود،درسال 1393 و در 5 طبقه بازسازی شده است.این هتل در فاصله  ۷۰۰ متری از حرم مطهر رضوی و در مرکز شهر مشهد قرار گرفته است و مسافران تور مشهد برای زیارت  می توانند با 10 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر برسند.این هتل همچنین خارج از محدوده طرح ترافیک قرار داشته و تا فرودگاه و راه آهن تنها 15 دقیقه فاصله دارد.

altoon6.jpg

هتل آلتون مشهد دارای اتاق های 2 و 3 تخته و آپارتمان های چهار نفره با مجموع 65 تخت می باشد که با صبحانه بوفه و منوی غذایی انتخابی، آماده خدمت رسانی به میهمانان گرامی تور مشهد می باشد. رستوران این هتل نیز با ظرفیت 60 نفر انواع غذاهای خوش طعم ایرانی را با بهترین کیفیت برای میهمانان طبخ می کند.

altoon4.jpg

altoon2.jpg

امکانات هتل آلتون مشهد:

رستوران،لاندری،کافی‌شاپ،آشپزخانه مرکزی، خدمات خانه داری ۲۴ ساعته ، ویدئو مرکزی، 65 تخت بازسازی،اینترنت در لابی و اتاق ها،آسانسور،نمازخانه، تاکسی سرویس، صندوق امانات و...از جمله امکانات رفاهی هتل آپارتمان آلتون مشهد می باشند که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

altoon5.jpg

altoon3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل گلها مشهد

هتل گلها مشهد که از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد،دارای 10 واحد آپارتمان 70 متری 2 خوابه است که هر واحد آن دارای امکاناتی نظیر 4 تخت خواب و 2 کاناپه تخت شو، مبلمان ، آشپزخانه اپن با تمام وسایل مورد نیاز، سیستم اعلام نشت گاز و اطفاء حریق و کولر می باشد.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه با ماشین است و همچنین زائران تور مشهد با 15 دقیقه پیاده روی می توانند به حرم مطهر رضوی برسند.

golha.jpg

امکانات هتل گلها مشهد:

از جمله امکانات هتل گلها مشهد می توان به : رستوران،لابي، نمازخانه، پاركينگ اختصاصي هتل، آسانسور،اینترنت در لابی و...اشاره کرد که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

golha-.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: ارزانترین هتل های 3 ستاره مشهد, مناسب ترین هتل های 3 ستاره مشهد,بهترین هتل های 3 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: